ironi, du tror du sårade mig

jag såg att du tittat på mina bilder här
jag började frysa för jag kunde känna dina kalla hjärtslag
illamåendet började komma för att jag äcklades av dig
du är så otroligt patetisk
så man äcklas av dig
förstår du vilken skam du borde ha?
men mig gör detta inget,
för jag vet att du förlorat,
och jag vunnit
jag har ett hjärta
du har en sten
jag gav dig allt
och du förtjänade inte ett dugg
så du vet,
jag skrattar åt dig
jag såg att du tittat på mina bilder
jag började frysa för jag kunde känna dina kalla hjärtslag
illamåendet började komma för att jag äcklades av dig
du är så otroligt patetisk
så man äcklas av dig
förstår du vilken skam du borde ha?
men mig gör detta inget,
för jag vet att du förlorat,
och jag vunnit
jag har ett hjärta
du har en sten
jag gav dig allt
och du förtjänade inte ett dugg
så du vet,
jag skrattar åt dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0